marți, 21 septembrie 2010

About an angel who always encouraged me - Doina Bejenaru


God has His wonderful ways to help His children when they are in need. The same He does with me and He encourages me with wonderful people, people that I've never seen them in real life, but people who love God very much. I want to thank to all who encouraged me these days and I want to say to all that I will pray for them.
I didn't had a sister but then I worked with Doina and I know how is to have one. I didn't know much about her, just that we both work at the same Christian news site. I met here wonderful people and I begin to love all of them and I appreciate everyone's work.

There are many things I could say about Doina but now I just want to express my love and gratitude for all the support she showed to me all the time.
Doina is the person who, even if she is in trouble, she encourages the others and keeps us all together. She is also a journalist who loves her work.
Thank you so much and, please, know that I will pray for you every day, for your family and your work in all the aspects!

Hebrew 13 : 5b, 6







ROMANA:
Dumnezeu are caile Lui minunate atunci cand vrea sa ajute pe ai Lui. La fel se intampla si cu mine. Dumnezeu ma incurajeaza prin oameni minunati, pe unii din ei nici nu i-am vazut in realitate, dar stiu ca sunt oameni care Il iubesc pe Dumnezeu. Le multumesc tuturor celor care m-au incurajat si vreau sa stiti ca ma voi ruga mereu pentru toti.

Nu am avut o sora, apoi am lucrat cu Doina, si am simtit cum e sa ai una. Nu stiam multe despre ea, doar ca lucram la acelasi site de stiri crestine. Am intalnit aici oameni speciali si am inceput sa ii iubesc pe toti si sa apreciez foarte mult lucrarea pe care o fac.
Sunt multe lucruri pe care as putea sa le spun despre Doina, dar doresc doar sa imi exprim multumirea si dragostea pentru tot sprijinul ei in acest timp.
Doina este genul de persoana care, desi ea trece prin probleme, e cea care ne incurajeaza pe noi si ne tine uniti. Este de asemenea, o jurnalista care isi iubeste munca.
Multumesc, Doina,si nu uita ca ma rog pentru tine, familia ta si lucrarea pe care o faci in orice aspect.

Evrei 13 : 5b, 6

2 comentarii:

Brigitte spunea...

E frumos sa ai pe cineva aproape, dar mai de apreciat este atunci cand simte impreuna cu tine indiferent prin ce probleme trece.Sa nu-i uitam niciodata pe acesti oameni , pe care Dumnezeu ni i-a pus in cale ca sprijin sau mustrare pentru noi.Dumnezeu sa-i binecuvanteze si sa-i tina aproape pe calea cea dreapta.

Ionela Băloi spunea...

@ Brigitte: Da, oamenii pe care ii avem langa noi sunt foarte importanti si trebuie pretuiti.