joi, 10 iulie 2008

Sa zambim :)


Un baietel privea atent la un preot care-si repara gardul de la gradina.
- De ce ma privesti asa de atent, fiule? intreaba preotul.
- Vreau sa aflu ce zice un preot cand isi da cu ciocanul peste degete!

***


Un turist crestin merge pe munte si se intalneste cu un urs. Nestiind ce sa faca, incepe sa se roage tare: "Doamne, Te rog sa dai ursului ganduri crestine!!!!" ...La care ursul isi impreuneaza labele si zice: "Doamne, binecuvanteaza aceasta masa".

***


Un bãiat avea doi bani: unul pentru scoala duminicalã, altul pentru bomboane. Împiedicându-se, monezile s-au rostogolit pe jos. Una a fost gãsitã, dar cealaltã a cãzut în sant. Atunci, el a spus: "Vai Doamne, s-a dus banul Tãu."

***

La maternitate, in sala de asteptare trei barbati (un catolic, un baptist si un penticostal) stau cu sufletul la gura. Iese moasa si il felicita pe catolic: - Felicitari aveti gemeni! - Doamne, ce coincidenta, eu chiar lucrez la Minessota Twins... Dupa o ora iese aceeasi femeie si spune baptistului: - Incredibil, aveti tripleti!!! - Nu pot sa cred, ce coincidenta, eu lucrez la 3M Company. Penticostalul lesina. - Ce s-a intamplat, intreaba moasa? - El lucreaza la 7UP...

***

Un barbier s-a gandit odata ca trebuie sa-si impartaseasca credinta cu clientii sai mai mult decat a facut-o in ultima vreme. Urmatoare zi cand soarele a rasarit, barbierul s-a ridicat din pat si a spus, "Astazi voi marturisi la primul om care intra pe usa mea". Curând a intrat si primul client si a spus, "Doresc un barbierit"! Barbierul a spus, "Sigur, va rog sa luati loc si voi veni imediat la dumneavoastra" apoi s-a dus in spate si a facut o rugaciune rapida cu disperare spunand, "Doamne, primul client a intrat si ii voi marturisi despre tine. Da-mi dar intelepciunea sa cunosc lucrul corect care trebuie sa il spun. Amin". Apoi barbierul a iesit din spate cu un brici intr-o mana si cu o Biblie in cealalta mana si a spus: "Buna dimineata domnule. Am o intrebare pentru dumneavoastra…Sunteti gata sa muriti?

6 comentarii:

Anonim spunea...

mi`ai furat un zambet deja:)...mah:P:*:*:*(Amy)

Ionela Băloi spunea...

:))) ma bucur :P:********
asta si intentionez!!
ma gandeam ca suntem prea stresati ;))

Anonim spunea...

asta asa e!!!ni s`au blocat muschii fetzei:))Amy

Ionela Băloi spunea...

:))
ma bucur!
mah..eu am probleme cu yahoo
..nush ce are

Anonim spunea...

nimic nu mai merge normal in ziua de azi:))(iar Amy)

Ionela Băloi spunea...

mda... acum merge...